Masz auto firmowe? Wybierz reklamę na samochodzie!

Firmy mają do dyspozycji różne metody reklamy zewnętrznej. Jedną z najbardziej popularnych ze względu na swoją skuteczność i niską cenę jest oklejanie samochodów. Co warto wiedzieć o takiej metodzie marketingowej?

Z pewnością każdy z nas widział już samochód oklejony reklamami – zwykle są to pojazdy flotowe, ale również auta należące do mniejszych przedsiębiorców. Reklamy widzimy również na autobusach oraz busach, a nawet mogą być one zamontowane na motocyklach.

 

Oklejanie samochodów to jedna z tych metod promocji, która ma wiele zalet i nie ma praktycznie żadnych wad. Wobec tego nie możemy się dziwić, że ma ona tak wielu fanów i możemy wykonać ją dzisiaj niemalże w każdej agencji reklamowej.

 

Zalety oklejenia auta firmowego:

  • tania forma reklamy – koszt ponosimy jednorazowo i nie musimy płacić już więcej za prezentowanie przekazu reklamowego
  • wysoka skuteczność – samochód jest doskonałą przestrzenią do przekazu reklamy, może być widoczny tam, gdzie znajduje się auto – nawet w centrum ruchliwego miasta
  • możliwość demontażu reklamy – gdy będziemy chcieli zmienić reklamę dla innych albo sprzedać auto, folię możemy po prostu zdemontować
  • ochrona karoserii auta – nie każdy wie, ale całkowicie oklejone auto ma dobrze zabezpieczoną karoserię, co także zwiększa jego wartość

 

Wobec tego oklejenie auta może być doskonałym wyborem nawet dla mniejszej, jednoosobowej firmy. Jeśli masz auto firmowe i często jeździsz nimi do klientów, to inwestycja, która szybko się zwróci.

 

Jak okleja się samochody?

Aktualnie do oklejania pojazdów stosuje się specjalne folie, które są wytrzymałe i pełnokolorowe. Rodzaj folii dobierany jest w zależności od pojazdu, oczekiwanego efektu reklamy, a także budżetu przeznaczonego na promocję.

 

Najprostsza reklama na aucie powstaje z użyciem folii ploterowej – wycinane są wtedy kształty umieszczane na karoserii auta. Mogą być to logo, nazwa firmy, jej adres, dane kontaktowe. Kolorystyka reklamy musi być dobrana do koloru karoserii dla zachowania maksymalnej widzialności.

 

Możemy też wybrać reklamę na cały pojazd – wtedy kolor karoserii nie ma znaczenia, ponieważ możemy nadać pojazdowi dowolny wygląd. To droższy, ale też bardziej efektowny sposób na reklamę. Auto może uzyskać całkowicie nowy wygląd po całkowitym oklejeniu.

 

Warto przy tym zaznaczyć, że możemy też okleić szybę tylną oraz szyby boczne z tyłu. W tym celu stosuje się siatkowe folie One Way Vision. Dzięki swojej budowie pozwalają na prezentację reklamy przy patrzeniu na auto z zewnątrz, ale od środka nie blokują światła i zapewniają dobrą widoczność.

 

Więcej informacji o poszczególnych typach folii można znaleźć na stronie agencji reklamowej Fabricam z Kielc: fabricam.pl/oklejanie-samochodow.

 

Folie magnetyczne – alternatywa dla folii montowanych na stałe

Jak wspomnieliśmy wcześniej, folie, które używane są do oklejania aut, mogą być zdemontowane. Zajmuje to jednak nieco czasu, więc nie możemy dokonać tego od razu. Potem folia taka nie może być też ponownie wykorzystana.

 

Gdy zależy ci na tym, aby reklama z auta była łatwa w demontażu, warto pomyśleć o foliach magnetycznych. W tym przypadku mamy do czynienia z magnesami umieszczanymi na karoserii auta. Wtedy taką reklamę możemy łatwo zamontować i zdemontować w razie potrzeby, dlatego to wygodna alternatywa dla zwykłych folii. Sprawdza się świetnie w przypadku aut używanych jako firmowe i prywatne.

 

Podsumowując, jeśli poszukujesz skutecznej reklamy dla swojej firmy i nie chcesz płacić za nią bardzo dużo, pomyśl o oklejeniu swojego samochodu firmowego. Firmy, które zajmują się świadczeniem tego rodzaju usług, znajdziesz już teraz przez internet.

Artykuł partnera
Udostępnij:
Oceń:

Komentarze (1)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

podorek
26.05.2022, 9:32
podorek
Pytanie z innej beczki. Czy takie sprawdzenie samochodu przed zakupem w Kielcach ma sens - https://motocontroler.com/sprawdzenie-samochodu-przed-kupnem-kielce-i-okolice/ ? Jadę bez specjalisty, więc potrzebuję pomocy na miejscu. Czy w ramach takich usług problemy faktycznie są wykrywane?