Van Pur nie zwalnia tempa, pomimo panującej pandemii, firma wzmacnia swoją pozycję rynkową. Według raportu przygotowanego przez firmę Delloite, niemal sześć na dziesięć polskich firm odczuło negatywny wpływ epidemii koronawirusa1. Gdy wiele firm zmierza się z kryzysem, świadome wybory i wspieranie polskiej gospodarki stanowią fundamenty patriotyzmu gospodarczego.
Van Pur, największa niezależna spółka piwowarska w Polsce właśnie podpisała umowę z Grupą Żywiec. Kontynuując przyjętą strategię i plan rozwoju, firma podjęła decyzję o zakupie 100% udziałów praw do marek Browaru Braniewo oraz nieruchomości i aktywów związanych z produkcją tych piw w browarze. Van Pur jest jednym z największych producentów piwa w Europie Środkowo Wschodniej, a obecne możliwości produkcyjne firmy to niemal 5 mln hektolitrów piwa rocznie. Dzięki przejęciu Browaru Braniewo, wzrosną do prawie 6 mln hektolitrów, a firma będzie mogła zaoferować rozbudowane portfolio produktów swoim klientom.
Widzimy znaczny potencjał, zarówno w kontekście marek Browaru Braniewo, jak i mocy produkcyjnych, dzięki którym potencjał produkcyjny browarów należących do Van Pur wzrośnie do prawie 6 mln hektolitrów rocznie. To dla nas wielki sukces i cieszymy się, że w tych nietypowych czasach, nasza firma może nieustannie się rozwijać, szukając nowych rozwiązań na rodzimym rynku. Przejęcie od Grupy Żywiec Browaru Braniewo, to nie tylko kolejny krok w rozwoju naszej firmy, ale także możliwość utrzymania miejsc pracy i inwestycja na krajowym rynku, który jest dla nas niezwykle istotny. Cieszymy się, że nasze portfolio zostanie wzbogacone o kolejne, popularne wśród konsumentów, marki. – komentuje Jagoda Iwańczuk, Prezes Zarządu Van Pur S.A.
W październiku obie strony podpisały list intencyjny, natomiast w poniedziałek, 21 grudnia, po wydaniu zgody przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, nastąpiło oficjalne przejęcie spółki przez Van Pur S.A. Zgodnie z planem, udało się zrealizować formalności jeszcze w grudniu br. Firma Van Pur S.A. słynie z marek Łomża, Cortes, Karpackie, Brock, Śląskie i Halne. Teraz portfolio firmy zostanie wzbogacone o trzy nowe marki – „Kuflowe”, „Braniewo” oraz „Jasne, że Pełne”.
Apropo... czy takie podmioty wykorzystują zewnętrzny consulting IT na takiej zasadzie - https://www.teleaudyt.pl/uslugi-informatyczne/consulting-it/ czy mają wewnętrznych specjalistów?